7.12.12

WAKE UP SLOW

//Søde jordbær//Brunch-pandekager//Syndig dessertmorgenmad//
//Blomstret dug//Croissanter og kanelsnegle//Lakridsgrød med banan og granatæble//

Sammen med tusinder af andre mennesker er jeg gået med på bølgen, og jeg fotograferer nu næsten alle mine måltider, og hånden på hjertet for at frembringe et par: "Mmm"& "Låååksus" på Instagram.
Mit absolutte yndlingsmåltid er morgenmad(altså, dessert tæller ikke i denne sammenhæng, selvom jeg godt ved hvad jeg ville vælge hvis jeg fik valget) og jeg elsker at pynte og nyde varm grød, friskbagte croissanter eller søde bær når jeg er vågnet.

Selvom det her er en dessertblog og jeg et-hundrede-procent-helt-ærligt går ind for godt med smør og fløde, vil jeg alligevel slå et slag for god morgenmad. God morgenmad som i kostfibre, frugt og en varm kop the, eller noget andet som du ved vil kickstarte din dag!
For efter min mening, er hele morgenritualet afgørende for, hvor vidt din dag bliver god eller ej. Så gør dig selv en tjeneste, og stå 15 minutter tidligere op, så du rigtig har tid til at"wake up slow".

Min yndlingsmorgenmad er grød med kanel, lidt honning og hjemmeristet müsli, og på 
særlige dage gør en smøragtig croissant eller en varm pandekage liiige tricket.

Hvordan starter du din dag?



3 kommentarer:

  1. Jeg sidder lige og ser jeres blog igennem... Det gør jeg sådan set tit - det er så hyggeligt! :)
    Jeg synes atid, at der dukker nye ting op, som jeg ikke lige opfangede gangen før!

    Jeg starter ofte min morgen med havregryn serveret med masser af kanel! Åh, så enkelt og godt!

    Kærligst
    Nadja <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er smadder hyggeligt at du følger med!

      Havregryn med kanel, den var ny! Det må vi da helt sikkert lige afprøve ;)

      Knus
      L & L

      Slet
    2. Jeg mente havregrød, ups - men jeg har faktisk overvejet havregryn med kanel et par gange ;)

      Slet